Hétköznapi diktarúra

rendorseg 

A kommunista kézen a rendőrség. 50-es éveket idéző módszerekkel próbálják megfélemlíteni a jobboldali embereket. Hajnalban rádtörnek, "vádolnak", félemlítenek meg családokat. Mikor elolvastam a cikket (ITT OLVASD) én is félelmet éreztem, visszatér a diktatúra a kommunista elnyomás, számos jele mutatkozik a mai politikában, majd haragra gerjedtem és megerősödött hitem nem, nem soha többé, nem engedünk teret a neo kommunizmusnak és liberalizmusnak. "jogállamban elfogadhatatlan módon, nem gyanúsítottakat, hanem, tanúkénti meghallgatásra hurcoltak el hajnalban, bilincsbe verve, csőre töltött fegyverekkel tisztességes embereket," (ITT A CIKK)  Még a végén megéljük, hogy gyurcsány rezsim március 15.-e előtt begyüjteti a rendőrségel a jobboldali nézeteket vallókat, mint tették ezt annó a kádárista rezsimben.

Nincsenek megjegyzések: