Kormány vers

E-mailt kaptam, megosztom veletek:

-Ég a napmelegtŐl a kopár szik sarja
Bár ezt Gyurcsány Ferenc soha be nem vallja.
Pedig még legénytoll sem pelyhedzik az állán,
Iszony sok hazugság áradt ki a száján.


-Ő viszi a szót most a magyar kormányon,
Elkúrtuk elvtársak, de ezt sosem bánom.
A CNN csatornán megremeg a beste,
Hazudtunk mi reggel, éjjel no meg este.


-S hol van Hiller Pityu, merre leng a karja?
Tikkadt szöcskenyájak legelésznek rajta.
Ösztövér kútágas, hórihorgas gémmel,
Lendvai Ildikó folyton Fideszt kémlel.


-Juhász Ferenc bezzeg honvédŐ rutinnal,
Felszólít és fröcsög fékevesztett kínnal.
Elvtársak figyeljünk, kezünkben az irka,
Én vagyok a Juhász, ti meg a sok birka.


-Írjátok hát össze, kit és hogyan láttok,
Így talán megmentjük a bukástól a pártot.
Köztársaság téren remegnek a combok,
Feri most segítsél, ha kimegyek, mit mondok.


-Ne aggódjon senki, úgyis én beszélek,
Az orvos is megmondta, senkitŐl se félek.
Felírva a kórkép egy fél cédulára,
Ebben hasonlítok talán Horn Gyulára.

Hornche
-Egykor jobban állt tán rajta a pufajka,
Ő hazudott rosszul, és leszakadt a pajta.
Én mára rutinból szöktetem a szókat,
Fogam kerítésén árad ki a szózat.


-Gáz árát emeljük, kifosztjuk a népet,
Mindehhez a paraszt vágjon majd jó képet.
Talán tüntetgetnek, de én azt hol bánom,
Én maradok úgy is a reformkormányon.


-Ne fájjon a fejünk, a választást megnyertük,
Az MTV ostromát böszmén le is vertük.
Böszme frakcióban böszme fejek ülnek,
A gyurcsányi szóra szemek kerekülnek.


-Amíg ŐK egymással vannak elfoglalva,
Lángokban az ország és ketyeg az óra.
Jó reggelt magyarok, ébredjetek végre,
A Gyurcsány-csomaggal kivittek a jégre.


-Ferencünk nem mond le az elnöki posztról,
És nem mond le biz Ő a kiemelt kosztról.
Hogy mi lesz belŐle? Nem tudja még senki,
De jobb lenne nekünk a beszélŐn keresni.


-Mintha pásztortŰz ég Őszi éjtszakákon,
De az nem pásztortŰz, a rendŐrkocsit látom.
Parázslik a vidék, lángol a fŐváros,
Most lépjetek gyorsan, ki bármiben sáros

mszp

Nincsenek megjegyzések: