120 centi, 12 éves és antiszociális

Feltételezhetően Magyarország felé tart Gábor István a 12 éves Erdélyi roma gyerek, a Blaha Lujza téri késelő.

A román hatóságok már országos körözést adtak ki ellene. Kíváncsian várom, megjelenik e Budapesten, sokan várják már „haza” az ifjú titánt, de próbatétel ez a magyar hatóságok számára is a schengeni határ biztonságát most tesztelő ifjút vajon megtudják e állítani a rendőrök, vagy egyenesen az őt váró hazafiak, becsületes, felháborodott emberek markaiba fut, ahonnét feltételezhetően épen nem kerül ki a kis gazember.

h5n214.blogspot.com

Néhány hozzászólás a "gyemekről" a YouTube-ról:

Nem is tudom hol kezdjem. Simán kitörném a nyakát, ha nekem ágaskodna ez a kis köcsög a Blahán. Az ilyen büdös cigányoktól hemzseg ez az ország. Elnézést a rasszista megnyilvánulásért! :)
Gratulálok!Itt tart Magyarország...egész Európa szennye itt gyűlik össze (főleg BP-en)!Ennyit az EU-ról és Schengen-ről hogy az ien kis mocskokkal nem tud még hatóság sem semmit csinálni...max GYIVI...onnan ismét meg szökik és ismét kezdődik az egész!Falhoz kéne az összes ien taknyot állitani és tarkón lőni a gecibe!!Szánalmas :@:@:@
Haha, elszökött a kis geci, innen Csikszeredából. Én itt lakok, és futótüzként terjedt el, hogy a kis cigó elszökött és veszélyes. A pletykák szerint már Marosvásárhelyen van, és Magyaroszág fele tart. Úgyhogy elkezdhedtek megint xarni:D
Én csak azt az egyet nem értem hol vannak ilyenkor azok a "mocskos rasszisták" akik a "tisztességes" cigány embereket háborgatják! Magyarországon nincs rasszizmus De igény lenne rá! XD

ennek a srácnak nem az a baja, hogy cigány, mert vannak az országban zenész cigányok akik 500 éve itt vannak és szegregálódtak!
HANEM AZ A BAJ HOGY EGY ROMÁN!!! MENEKÜLT !!! és csöves OLÁT CIGÁNY!!!!

Hát ilyet 12 éves már iylenek csinál mi lesz ha idősebb lesz??
Én is Roma vagyok,de ha meglátom megtnítom a videlkedésre ,Ezért nézik le a rendes Romákat és meg is értem a többi embert!!
Én se lennék külömben sőt ....!
Bekkellene Zárni ezt a kis taknyost,vagy jól elverni aztán többet nem cisnálna iylet!!

---
Ebben 1et értek veled! 1ik volt sulitársam is Roma származású, és Ő rendes jó családba él, tanul, és becsuletes, és ő is így van ezekkel a dolgokkal ugy ah. Te!

Én nem akarok senkit se védeni, és nem akarok vitázni se. Én tisztelem azokat a cigányokat akik melóznak, tanítattják a gyerekeiket, és nem csinájják ezt amit ez a kölök a videóban/ 1ik volt iskolatársnőm is cigány de ő legalább tanul, jol nevelkedett, és a családja is dolgozik, jol élnek, tisztességesen/... Ez a minimum. Mert van kivétel is de azok a cigánypopuláció 10%át érik csak el. De ennek a gyereknek jó helye lenne 1 gázkamrában!!
Azon gondolkozom hogyha enyi ember van aki a cigányság ellen van... mért vannak a cigányok egyre többen? mért fenyithetik meg a cigányok a magyarokat? mért lesz lassan magyarország az övék? ez sajnos szégyenteljes valamit tenni kéne!!!!
Gyerekek, gyerekek.. Rosszul allunk hozza a dologhoz.. Nem csak a ciganyok kozott vannak ilyen kis fasszopok, akik munka vagy suli helyett lopasbol, rablasbol, gyilkolasbol elnek.. Az ontorvenykezes nem megoldas. At kene irni a bunteto torvenykonyvet. Csak egy szo: KENYSZERMUNKA!!
Amúgy csatlakozok K##### hoz, megölöd mész a dutyiba nem tudom vidéken mi van a pista bácsi kapáján kívül, milyen polgárokat védő dolog van még...
Egy nagy xart csinálnál p#####, meggondolnád kétszer, és rájönnél, hogy börtönbe megy tovább a napod... De ha akarod, akkor csináld meg, én nem bánom, sőt...
én már csak a magyar gárdában bizom...magyart lecsukják cigányt elengedik és nyalják a cigányok seggét ez magyarország...ennyi..

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok! Nekem az a meglátásom, hogy jobban élnénk, mint 4 évvel ezelőtt ha a támogatásokat amit ki osztanak a kisebbségieknek, másra fordítanák, fejlesztésekre, egészségügyre, STB STB, és azokat támogatnák inkább akik megélni szeretnének, rendes munkával! Az meg, hogy 1 embert megvernek, elveszik az értékeit 3-4-5-6 kisebbségi, és megússza, mert az rasszizmus, ha őket bántják, vagy ha nekik kell teljesíteni a kötelezettségeiket "adót fizetni? Az rasszizmus" by: lomis romák. Ők össze tudnak fogni, akkor mi miért nem tudunk összefogni? Vagy az rasszizmus, ha megvédjük magunkat!? Nem vagyok rasszista, de felháborít, hogy mi mindent megtehetnek, és azzal védekeznek, hogy nekik ez jár, mert ők kisebbségiek! Ők produkálják ki, hogy gyűlöljük a romákat, cigányokat! A kínaiakkal miért nincs semmi probléma miért tudunk velük együttélni?