Pákó Blogja Pákó mondja

Rasszista népek!
január 30th, 2008 , 20:19
Hali!Rég irtam már a blogba és bocsika,de rengeteg dolgom volt.Most viszont muszály,hogy elmondjam nektek a valóságot az engem ért támadások miatt és nem akarom,hogy bárki haragudjon rám és rosszat gondoljon.
Az eset úgy történt,hogy egy napon felkerült az internetre a telefonszámom.Rasszista emberek tették fel.Folyton fenyegető sms-eket kaptam hogyha találkoznak velem levágják a kis zacsikáimat és hasonlók.Nem tettem feljelentést hiszen hallottam hogy kint van ennek az internetes oldalnak a szervere külföldön és megcsíphetetlenek és nemcsak velem tették ezt meg másokkal is már.Tehát bementem a tv-be és mondtam hogy féltem a családom és magamat is ezektől az emberektől és szörnyűnek tartom,hogy másnak ez vicces hogy nekem állandóan csörög a telefonom és gondot okoznak nekem,holott most épp nagy boldogság volt az életembe a gyerek miatt aki Ágica pocakjában van és zavartalan volt a nyugalom amig ezek elő nem vettek engem a bőrszinem miatt.Illetve amiatt is és hogy Havasnak csokifaszt kínáltam az aktivityn büntetésből.De én ezt csak viccnek szántam és bocsánat ha ezzel megbántottam a Havast vagy mást!Szóval ujságba meg mindehol ott volt hogy engem megtámadtak ezek az emberek és a szájukra vették a menyasszonymat is a gyerekemet is és kitették a személyes adataimat.
Ezek után csönd volt,lecseréletm a számom,de valahogyan megtudták Tomcat féle rasszista társaság az új számot.Felhívtak és írtak és és közölték,hogy “felháborító amit a *****(internetes oldal amit nem akarok kiirni)tesz velem és erről IS szeretnének velem beszélni,riportot csinálni a rádiójukban.Mivel abban az időben mikor ők telefonáltak sok tv csatorna hivott meg hogy beszéljek velük erről,hát gondoltam elmegyek és elmondom nekik milyen szemetek voltak velem és gondoltam a családomról is kérdeznek majd hiszen azt mondták azért hivnak be mert sokat szereplek és érdekelt személyiség vagyok.

0802a
Elmentem teljesen egyedül és vártak rám-5-6 bomber kabátos banacsos kopasz alak akiktől nagyon megijedtem és akkor már tudtam baj van.Ők azzal nyugtatak nyugi ők nem rasszisták csak szeretenek igy öltözni és azellen az internetes oldal ellen vannak.Beértünk a studióba ami tele volt hitleres polokkal meg hasonlók és leültettek és a kezembe adtak egy cigányokrol zsidókról szóló papirokat és el kellett olvasnom amiből én egy kukkot se értettem.Adtak nekem pálinkát és közbe mindig mondták hogymneek ki wc-re nem e kell pisilnem és én féltem is kimenni,nehogy belekeverjenek valamit az italba vagy épp a wc-n öljenek meg.Kérdezték tőlem hogy tudom e azt hogy Gyurcsány zsidó származású.Én csodálkoztam hogy ilyet kérdeznek és hogy jön ez ide.Előkerült a kamera és suttogták mit mondjak bele,mindenféle hülye kérdéseket tettek fel nekem amire adták a számba a választ és felelnem kellet a kamerába,miközben tudtam hogy amit kimondatnak velem az borzalmas.Hiszen én tudom hogy hitler a népemet gyilkolta és én nagyon elhatárolodtam mindig is ezektől a dolgoktol.Nem mertem azt mondani hogy én srácok most hazamegyek nem mondok semmit a kamerába nektek vagy épp hogy nem mondom ki hogy büszke vgyok hitlerre.Ha ellenszegülök biztos voltam benne hogy nem jutok haza élve a családomhoz,vagy jobbik esetbe hazajutok de akkor biztos szétvert fejjel.Nagyon féltem tőlük és az arcuk is félelmetes volt a megjelenésük és az ahogy a zsidókat szidták meg a cigányokat.Én még sosem találkoztam ilyen emberekkel az életben.Engem más dolgok foglalkoztatnak.Na az meg hogy azt a Szálasit mondtatták velem,hát én azt se tudtam ki a fene az az ember.Él e vagy halott vagy fehér e vagy fekete.Én Afrikai történelmet tanultam nem magyart ezt ne várjátok el tőlem.Az hogy a jogi egyetemre jártam nem jelenti hogy mindet tudnom kell,hiszen én nem is a tanulással foglalkoztam hanem a csajokkal,mert itt nagyon tetszettek.Ezt ugye ti sem gondoljátok hogy egy feket bőrű ember majd rasszisták barátja és hitlert imádja és rasszista.Hogy lennék éééééééén rasszista??Elnézést kérek azoktól a népektől akiket megbántottam,de akaratom ellenére mondtam amit kimondtam és sose mondtam volna ilyet.Volt valaha is ilyen megnyilvánulásom bárhol hogy utálom a cigányokat vagy zsidókat?pakoka

Enegm a cigányok szeretnek és nagyon jókat szoktam velük bulizni és fellépésen is mindig tündérek voltak velem.A zsidókról nincs vélemyényem ugyanis én senkin nem látom,hogy Zsidó e.Ez azt sem tudom miben nyilvánul meg és nekem rosszat nem tettek.Én csak azt utálom aki bánt engem és ezt fajtól független.Ugy vagyok vele hogy Minden ember szinesbőrű különben nem látszana!Nem igaz??Nagyon remélem hogy győzni fog az igazság és kiderül,hogy tőrbe csaltak,megalázták az emberei jogaimat.Még jó hogy féltem ellenszegülni nekik,ti nem féltetek volna ha egyedül vagytok?Főleg én elötte halálos fenyegetéseket kaptam és még ma is az uj számomon.Én nem tudom mi volt ezzel a céljuk,de nagyon rossz emberek ezek!Szegény Ágica is tök kivan és 9hónapos terhes.Ahelyett hogy vigan felkészülnénk a babára most ezekkel kell hogy töltsük az időnket.
A másik ami nagyon fáj,hogy a TV2 elhatárolódott tőlem amig be nem bizonyítom az ártatlanságomat.Hogy lehetnek ilyenek velem?Hogy hihetik el hogy fekete létemre rasszista vagyok és még náluk voltam bent a mokkában azzal a hirrel hogy zaklatnak és kitették a számom a netre.Ők jól tudják hogy üldöznek ezek és most csapdába csaltak és megaláztak!!Nem értem a tv2-nek mit kell bizonyítanom.Nagyot csalódtam bennük,pedig én mindig ott voltam ha kellettem.Remélem megfordul a kocka és adnak lehetőséget hogy tisztázhassam magam az emberek elött.
Egy linket tudok ajánlani mindenkinek ezekkel az emberekkel szemben:http:(én nem ajánlom (szerk))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát tudod Pákócsávó, te már annyira lejárattad magad, hogy nincs épeszü jó magyar hazafi aki a te kitalált mesédet elhinné!
Nagyon jól tudtad, hogy kik azok az igaz magyarok akik téged interjura hivtak. Mégis elmentél, mindent össze-vissza pofáztál szabad akaratodból, mert azt hitted ezzel belopod magad a jobbik szivébe!
Hát mellé fogtál, de rendesen. Ezzel azok nem tetszését is kivivtad akik eddig a segged nyalták (TV2 stb...)
Hát igy jártál, de örülj neki, hogy csak igy és nem máshogy!

Egy Hazafi

Névtelen írta...

Ez most olyan, mint ha egy fogyatékost csúfolnék. Muszáj? Ne a Pákó legyen a célpont, hanem mondjuk a média. Miért kell az emberek orra elé tenni egy Pákót vagy a hozzá hasonló csekélyértelmű embertársainkat?
Legyünk jóhiszemüek! Nevelési célzattal: "Vigyázz, nehogy ilyen hülye legyél!"