Cigány kampány arc a fideszben

UncleSambo Az amerikai elnökválasztás óta csak Obama-lavinaként emlegetett megfelelési kényszer még erőteljesebben jelenik meg Magyarországon, mint eddig. Arról van szó, hogy az első néger amerikai elnök sikere után az egész világon liberálisok és a liberálisoknak megfelelni igyekvők jelentik ki, hogy üdvözölnék a feketék, sárgák, cigányok előretörését a közéletben. Az egyik olasz lap azt találgatta, vajon mikor lesz fekete pápa, a hazai lapok pedig arról cikkeztek, hogy vajon mikor lesz Magyarországnak cigány miniszterelnöke.

Nos, itt még nem tartunk, de a sorba beállt a Fidesz is. Ugyanis a hírek szerint az európai parlamenti kampányuk arca a cigány származású Járóka Lívia lesz, aki jelenleg is Fidesz-delegált Brüsszelben.

A Fidesz ilyen markánsan koncentrál a kisebbségekre, az Európa Koncepciójukban is nagyon erőteljesen jelen van ez a kérdés, az nekünk, romáknak nagyon alkalmas fővíz lehet, amelyen mi is szépen hajózhatunk. Mondja Járóka Lívia egy riportban, majd arról beszélt igazából sosem dolgozott, csak feketén. Eredeti: "Amit igazából munkahelynek lehet nevezni, az a Rádió C volt, ahol közel egy évig szerkesztőként dolgoztam. Ezen kívül persze rengeteget dolgoztam, csak éppen feketén; évekig angolt tanítottam, gyerekekre vigyáztam, Angliában bébiszitterkedtem, az angliai tanulmányutam első évét is eladóként dolgoztam végig"

járóka lívia Egy másik riportban úgy vezetik fel Líviát, halmozottan hátrányos helyzetben van politikus társaival szemben, hiszen nemcsak cigány, nő is. Mi magyarul azt jelenti, szegény elnyomott, nap mint nap megalázott nőként él, plusz még cigány is, de ahogy a cikk folytatja, ő megküzd a feladattal, nőiességével és cigány származásával. Sajnálkozunk sanyarú sorsa felett Líviának, mi szégyenkezünk, hogy még nem volt igazából munkája, bizonyára az azért volt, mert nő és cigány és így mindenki csak a sárba löki szegényt. Továbbá nagyon megalázónak találjuk azt is, hogy csak feketén kaphatott munkát illetve a nemzetinek hazudott, liberális fideszben tölthet be politikai szerepet, mitől nagyon szenvedhet.

Nincsenek megjegyzések: