Nem lehet akármit feltölteni

címzett: mail@ujradikalis.info
dátum2009. március 13. 18:21tárgyNem lehet akármit feltölteni
Adjon az Isten!
Ezt az írást én írtam. Azért küldöm el neked, hogy ha lehetséges akkor tedd ki a blogodba. Ha kell javíts bele.
Adjon az Isten! A legtöbb magyar ember minimálbérből él, vagy rosszul keres. Így teljesen ki van zárva hogy bárki is megvegye a cd-ket, dvd-ket. Ezért legtöbben a bittorrent technológiát válasszák, amivel ingyensen hozzájuthatnak a jogvédett anyaghoz. Nemrég az egyik híres magyar torrent oldalon nézegettem a szabályzatot és megláttam egy furcsa írást. A tartalma az volt hogy tilos "rasszista" anyagokat feltölteni és zárójelben az állt, hogy pl. Kárpátia, Egészséges fejbőr, stb...). Nálam rendesen kiverték ezzel a biztosítékot. ma ismét visszanéztem. A főoldalon azt olvastam hogy változások történtek a szabályzatban. Azonnal néztem is a tiltott anyagok listáját. Már kezdtem örülni hogy észhez tértek, de sokkal rosszabb lett."Tiltott zenék/zenekarok/albumok:
- Egészséges Fejbőr- HétköznaPI CSAlódások- Hátsó Szándék- Kárpátia- Ismerős Arcok- Magozott Cseresznye- Romantikus Erőszak- Titkolt Ellenállás- Magna Hungaria- Nemzeti Front- Archívum- Vérszerződés- CPG- A.C.A.B.- AMF- Apartheid- DIVIZIO88- Független adó- Hunnia- Junkers 88- Nimród- Oi-kor- Őrjárat- Született Gyilkosok- Tritonus- Valhalla- Hungarica- DSP csapat lemeze- Fankadeli összes lemeze- SP - STANDARD- Hősök - Összes album- IFS - Éjszaki műszak- Brains - Humanua- Brains - Top Shotta- HPG - Modern Tánczene- Mr. Busta- Funktasztikus- Killakikitt - összes album"
Itt már full felidegesítettek de amikor ránéztem a filmekre rögtön úgy döntöttem hogy törlöm a hozzáférésemet.
"Tiltott filmek:
- Mázli (2008, dvd megjelenésig)- Uri Geller leleplezése- Pszchiátria - A halálipar- South Park epizódok kizárólag eredeti rls formájában elfogadottak az oldalon (DVB-Crew rls ajánlott).- Kurultaj- Jud Süß- R-Go_Gida_SPLiTTEDSCREEN_DVDRip_XviD-iND- Hóhér, vigyázz "
Gondolom mindenki tudja mik ezek. Talán az Uri Geller leleplezése nem világos mindenkinek. aki nem tudná Uri Gellet egy zsidó származású szélhámos. Szebb Jövőt!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát akkor töröld! Ki nem szarja le a fejedet?

Az összes hozzád hasonlót ki kellene írtani!

Unknown írta...

Én is magyar érzelmű vagyok, mégsem háborodok föl azon, hogy nem lehet Bigtorrent.hu-ról Kárpátiát letölteni...