"Egyetlen egy óriásplakátot használt fel a kampányban a Jobbik. Novák Előd lapunknak (Teljes cikk itt Olvasható MSZP, FIDESZ titkolózik) küldött e-mailje szerint a párt ezért bruttó 50.400 forintot fizetett. "City light" posztert a Jobbik sem használt, A3-as, és kisebb plakátokból "kb 1.500 darabot" ragasztottak ki, valamint "több ezer matricát", ezeket mind "szívességi alapon" készítették "baráti nyomdák", és a párt aktivistái szórták szét őket, szintén térítésmentesen.
A korábban már említett ingyenes hirdetési lehetőségeken túl a Jobbik az első fordulót megelőző héten a helyi tévé képújságjában hirdetett, és lement kétszer egy-egy perces kampányfilmjük is, ezek ára 36.000 forint volt. Az önkormányzati lapban szintén az utolsó héten jelent meg egy fekete-fehér hirdetés Morvai Krisztinával, 58.560 forintért. "Az országos, nemzeti médiában (pl. Nemzetőr, Karpatia, Kuruc.info) szívességi alapon jelentünk meg, nem hirdetéssel" - áll az e-mailben.
Ugyancsak szívességi alapon készítették el a Jobbiknak Szegedi Csanád színes, és Morvai Krisztina fekete-fehér szórólapjait, 25 ezer, illetve 10 ezer példányban. Ezen kívül kaptak még "pár ezer" kártyanaptárat is. A négy oldalas, színes kampányzáró szórólapot 33 ezer példányban szintén "szívességi alapon" nyomták, de ebből 30 ezer darab postai terjesztése 144.806 forintba került.
A térítésmentes rendezvényeken túl a Jobbik kétszer kibérelte a Ferencvárosi Művelődési központ Színháztermét, amiért összesen 150 ezer forintot fizettek, és volt egy sajtótájékoztatójuk a Parlament Kávézóban, ennek díja 26.880 forint volt.
Így a párt kasszájából 466.646 forintot költöttek az első forduló előtt, a természetbeni juttatások értéke Novák Előd becslései szerint 400 ezer forintot tett ki"
Fél millió alatt nem lehet megúszni
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése