Milyen érdekes

Milyen érdekes már egy éve is van, hogy regisztráltam az EÜM hírlevelére, és lám csodát ma megkaptam a másodikat csupa izgalmas témával. (Elsőt február 21.én kaptam miben örömmel közlik a sikert Az Országgyűlés ismét megszavazta az egészségbiztosítási törvényt).

Érdekes a dologban az, hogy mikor regisztráltam még 2007 derekán azt azért tettem, hogy az egészségügyi reformot a kórházi ágyszámkiosztást és egyéb változásokat, mint pl. a vizitdíj napra kész információim legyenek "reform"okról. (kíváncsi alkat vagyok) Hát akkor nem tartották fontosnak a tájékoztatásom, míg ma a választást megelőző napokban hírtelen fontos lettem nekik én is, fontos lett, hogy informáljanak a nagyon-nagyon sikeres eddigi munkájukról. Köszönet és hála Horváth Ágnes mangalicának az infóért, de elkésett. 3×IGEN (Külön köszönet illeti  H. Ágnest azért a csodálatos kiadványért is mit háromnaponta bedobnak hozzánk és teleszórták a kórházakat is vele, tehát külön köszönet a felismerésért, miszerint: JÁR ÖNNEK A JOBB! szerintünk is alig tisztelt H. Ágnes, szerintünk is.)

A kórházi étkeztetési reform első három hónapja - az ellenőrzés tapasztalatai
2008. március 05.

Egyeztetésre kéri az OEP-et az egészségügyi miniszter
2008. március 03.

Folytatódik a gyógyszerárcsökkenés
2008. február 29.

Reagálás Mikola István sajtótájékoztatójára
2008. március 04.

A Fidesz ígérgetéseiről
2008. február 28.

Modern Képmesék
2008. március 04.

A ritka betegségek első "európai napja"
2008. március 04.

"Egészségügy - 2008"
2008. március 03.

Válogatás az EU Hivatalos Lapjából (2008. február)
2008. február 29.

Alkohol Fórum Brüsszelben
2008. február 28.

Munkaerő-felvétel az Európai Gyógyszerügynökségnél
2008. február 28.

Nincsenek megjegyzések: